Pages: 1 3 4 5 ...6 ...7 8 9 10

  by  , Monday 23 July 2018, Categories: Wszystko o reklamie
Pomoc dla e-sportowej drużyny

Jeszcze kilkanaście lat temu praktycznie nikt nie wiedział co to jest e-sport i z czym on się wiąże. Wszystko zmieniło się kilka lat temu, kiedy legendarni członkowie "Złotej Piątki" wygrali w ogromnym turnieju odbywającym się w Polsce i zyskali status najlepszej drużyny świata. Wtedy każdy zapragnął być taki jak oni, i pojedyncze osoby zaczęły zakładać drużyny, z którymi walczyli o sukces.

Wybór osób do drużyny

 

Aby stworzyć odpowiednią drużynę, należało wybrać pięć podstawowych osób, które będą odpowiadały za podstawowe role, które w zależności od drużyny mogą się diametralnie różnić.  Istnieje jednak kilka podstawowych ról - jedną z nich jest snajper, który sztukę grania z bronią snajperską opanował do perfekcji.

Logo dla drużyny

 

Osoby to tylko część tworzenia drużyny. Członkowie drużyn muszą mieć odpowiednie logo, które pozwoli im zostać zapamiętanym zarówno poprzez pojedynczych, jak i graczy, którzy posiadają już własne drużyny. Takie logo jest szczególnie ważne podczas turniejów, gdzie bardzo często zawodnicy mają własne koszulki polo z nadrukiem, na którym znajduje się logo drużyny i ich nick, a także dodatkowe logo sponsorów.

Projekt koszulki polo z nadrukiem drużynowym

 

Odpowiednie logo dla drużyny to nie problem na grafików, którzy zawodowo projektują różnego rodzaju grafiki. Jako graficzka potrafię ze słów zaprojektować logo, którego oczekują osoby zamawiające koszulki z własnym logo, a podczas wygranej tej drużyny czuje się, iż moja niewielka pomoc pomogła im zostać kimś, kim zawsze chcieli.

  by  , Tuesday 3 July 2018, Categories: Wszystko o reklamie
Nowoczesna forma reklamy

Prawie każda obecna firma inwestuje w nowoczesne formy reklamy, chcąc przyciągnąć do siebie jak największą klientelę. Niestety bardzo często właściciele i osoby odpowiedzialne za marketing zapominają o klasycznej, można by powiedzieć że tradycyjnej formie reklamy jakim jest zewnętrzny baner prezentujący firmę. Jest to błąd, gdyż wykorzystując druk z użyciem światła ultrafioletowego można tworzyć cuda, z których każde będzie niepowtarzalne i zarazem wyjątkowe.

Pierwsza reklama

Zewnętrzny baner bądź billboard jest rzeczą, która odpowiednio zaprojektowana od razu przyciągnie wzrok potencjalnego klienta. Niestety, bardzo często firmy chcąc zaoszczędzić powierzają to poważne zadanie amatorom, którzy nie wiedząc jak ma być zaprojektowana profesjonalna reklama zewnętrzna jeszcze bardziej odstraszają potencjalnych klientów projektując logo, które nie spełnia swojego zastosowania.

Czasem warto zrobić krok w tył by następnie zrobić kilka kroków w przód

Niektórzy właściciele bardzo często rezygnują z reklam zewnętrznych chcąc zaoszczędzić i tym samym inwestują w reklamy w social mediach. Niestety możliwości obecnych grafików mogą sprawić iż nawet pozornie prosta reklama, która zostanie wykonana z użyciem metody, jaką jest druk UV sprawi iż nawet najprostsza reklama, zaprojektowana przez specjalistę bądź specjalistkę sprawi iż nawet proste, białe litery na płycie PVC bądź pleksi sprawią iż klienci, odwiedzający po raz pierwszy dane miejsce zapamiętają je pozytywnie i zapamiętają to miejsce na długo.

  by  , Monday 14 May 2018, Categories: Wszystko o reklamie
Koszulki reklamowe z nadrukiem - czy to skuteczna forma promocji?

Chyba każde przedsiębiorstwo poszukuje sprawdzonego sposobu na to, aby wypromować swoją markę. Sposobów jest wiele, jednak zwykle sporym ograniczeniem jest budżet. Nie każda firma może pozwolić sobie na to, aby inwestować w produkty reklamowe, które nie przyniosą pożądanych efektów. W ostatnim czasie duży zainteresowaniem cieszą się koszulki z nadrukiem. Jeśli będą one mądrze zaprojektowane, to z pewnością przyniosą nam spore grono odbiorców.

 

Jak wykorzystać koszulki z nadrukami?

 

Wiele firm stosuje koszulki z własnym logo, jako odzież dla pracowników. Jest to szczególnie ważne, jeśli pracują oni w bezpośrednim kontakcie z klientem. Mowa tutaj w szczególności o kasjerach, kelnerach, barmanach, recepcjonistach, przedstawicielach sprzedaży, a także wiele więcej. Jeśli zainwestujemy w ciekawą, a zarazem fachową odzież z własnym nadrukiem, to z pewnością w oczach odbiorcy zyskamy na profesjonalizmie.
Nic nie stoi na przeszkodzie, aby koszulkę z logo firmy wręczyć na targach branżowych, a także innych eventach. Jest to doskonały sposób na to, aby zdobyć uwagę potencjalnego klienta.

 

Jaką koszulkę z nadrukiem wybrać?

 

Decydując się na zakup koszulek z nadrukami, musimy pamiętać, że liczy się przede wszystkim jakość. Produkt powinien być solidny oraz wykonany z wysokojakościowych materiałów. Nie bez znaczenia jest również sam nadruk - nie może być on banalny i przewidywalny, gdyż nikt nie zwróci na niego uwagi. Projekt powinien nawiązywać do charakteru działalności, a jednocześnie być uniwersalny. Liczy się także technika, za pomocą której zostanie naniesione logo. Jeśli nadruk spierze się po pierwszym praniu, to inwestycja jest kompletnie bez sensu.

  by  , Thursday 19 April 2018, Categories: Wszystko o reklamie
Praca jest sztuką

Zdecydowanie lubię swoją pracę. Oczywiście ma też swoje minusy, ale, który zawód ich nie ma? Ja jednak zawsze staram skupiać się na walorach mojego fachu. A jestem grafikiem, więc jest ich naprawdę sporo.

Jednym z nich są możliwości jakie daje moja branża. To przede wszystkim ciekawe kontakty. W życiu nie poznałabym tylu ludzi, ani nie uzyskała tylu nowych możliwości, gdyby nie moja praca. Ponadto daje mi okazję do poszerzania swojej wiedzy. A to sprawia, że nie mogę się nudzić i ciągle się rozwijam. Staram się też być na bieżąco ze wszystkim tym, co się w branży dzieje. W końcu też dzięki temu mogę łapać fajne zlecenia reklamowe. Robię to w różnych miejsca, ale są takie, które idealnie się do tego nadają.

A są nimi targi poligraficzne na świecie. To coś jak mundial dla fanów piłki, albo karnawał w Rio. To wielkie święto i niesamowite wydarzenie. Właśnie wtedy pojawiają się wszelkie nowinki i nowości. Zwykle wracam z takich targów naładowana pozytywną energią, pomysłami, no i przede wszystkim kontaktami. A to ma przełożenie na moją pracę i zarobki. Mam też okazję pokazać tam siebie i to co tworzę, więc jest to dobre miejsce dla mnie, ze względów finansowych. Targów jest wiele i odbywają się w różnych miejscach. Ja wybieram te najbardziej elitarne i zrzeszające tylko specjalistów. Cenię mój czas więc chcę go poświęcam i angażować się w rzeczy tego wartę.

Zachęcam Was również do brania udziału we wszystkim, co pomoże Wam się rozwijać. Stanie w miejscu jest szkodliwe, idźcie do przodu.

  by  , Thursday 15 March 2018, Categories: Wszystko o reklamie
Efekty pracy profesjonalisty

Na rynku pojawia się coraz więcej małych przedsiębiorstw, które nie posiadają dużego budżetu, a tym samym nie stać ich na cały sztab doradców odnośnie wizerunku, marki czy marketingu i reklamy. Dla tych mniejszych znacznie ważniejsze jest dotarcie do wąskiego grona zainteresowanych spośród tysięcy klientów. Nie planują one masowych kampanii ani długofalowych strategii, raczej doraźne działania przynoszące stosunkowo szybkie efekty. 

W tym momencie pojawia się miejsce dla profesjonalnego grafika. Wiem to, bo sama pracowałam przy nie jednym takim projekcie. Nauczyło mnie to specyficznego sposobu myślenia oraz szukania rozwiązań w skali lokalnej, nie globalnej. Choć wydaje się to proste, to tworzenie projektów do bardzo specyficznych wymagań jest łatwiejsze niż do tych bardziej uniwersalnych, pod które można podpiąć praktycznie wszystko. 

Po jakimś czasie staje się oczywiste, że projekty graficzne dla firm stanowią osobne wyzwanie. Pojedyncze zadanie, jak stworzenie nadruku na koszulce czy kubku, to nie to samo, co kompleksowa, wielowymiarowa seria. W takiej trzeba myśleć o spójności, przekazie ogólnym i tym szczegółowym. Po prostu w takim wypadku pojawia się więcej czynników na jakie trzeba zwrócić uwagę.

Jednak nie boję się wyzwań i chętnie podejmuję się pracy przy takich projektach. Uczą mnie one zaradności, samodzielności oraz myślenia w węższej perspektywie. Przedsiębiorstwa, z którymi do tej pory współpracowałam, prowadziły interesy w różnych sektorach. Musiałam przez to poszerzyć również swoją wiedzę ogólną.

Pages: 1 3 4 5 ...6 ...7 8 9 10

November 2018
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
 << <   > >>

Search

Random photo

Zaproszenia - druk i projektowanie

  XML Feeds

b2evolution CCMS