Skonstruowanie wysokiej jakości materiału reklamowego jest zadaniem skomplikowanym, składającym się z kilku etapów. Dlatego też, kiedy zajmuję się danym projektem odstawiam na bok wszystkie pozostałe, aby móc w pełni skupić się tylko na tym konkretnym.
Ustalenie priorytetów
Pierwszym etapem mojej pracy jest zawsze ustalenie szczegółów z klientem. Podczas spotkania lub też za pomocą komunikatorów internetowych próbuję dowiedzieć się od klienta, co jest dla niego priorytetem jeśli chodzi o dane zlecenie. Mowa tu o cechach projektu, na których zależy mu najbardziej.
Plan i realizacja projektu
Kiedy wiem już czego oczekuje klient, mogę zacząć tworzyć szczegółowy plan projektu. Zawsze jednak po zakończeniu jednego z etapów tworzenia ulotek konsultuję efekty z klientem, aby upewnić się, że wszystko jest tak, jak sobie tego zażyczył. Wolę konsultować się na bieżąco, abym nie musiała zmieniać całego projektu już po jego zakończeniu.
Z komputera na papier
Projekty w zasadzie w 100% procentach tworzę w komputerze, przy użyciu najlepszych do tego programów. Jednakże, ostatecznie przeważnie konieczne jest przeniesienie treści na papier do ulotek.
Wydawać by się mogło, że jest to już jedynie formalność, a najważniejsze jest stworzenie atrakcyjnych grafik. Jednak jeśli popełnię błąd na etapie druku, źle sformatuję tekst czy tez wybiorę niskiej jakość papier do ulotek cała moja praca może pójść na marne. Dlatego też, zawsze staram się być skupiona i przykładać dużą wagę do wszystkich czynności, także tych mniej kreatywnych, a raczej czysto technicznych.